Weddingtour Tomival

Weddingtour Tomival

„ROSSZ FÉNYKÉP NINCSEN, CSAK ROSSZ FOTÓS"

-interjú Agárdi Gábor esküvői fotóssal-

2022. december 14. - kalanyosceremonia

agardi_fokep.jpg

Sok fotóssal dolgoztam már. Olyannal azonban kevéssel, akinek, jó humora, kellő őrültsége, hatalmas energiája és vérprofin kivitelezett és megalkotott minőségi szolgáltatása legyen. Olyannyira, hogy már a következő évi naptár is gyorsan telik. Agárdi Gábor esküvőfotós a legnagyobbaktól tanult. Külföldre és idehaza is rendszeresen hívják, hogy megörökítse a Nagy Napot. Úgy, ahogy gondolja, a saját látásmódján keresztül. 

 

Mennyire vagy trendkövető? 

Sosem követtem a trendeket, megvártam, amíg elmúlnak. Nekem van egy saját stílusom, saját színvilágom, akinek tetszik az úgyis engem választ. A trendek, divatok, mindig jönnek-mennek. Van, hogy adott évben a barnás, szépiás képek a favoritok. Aztán egy másik szezonban pedig a fekete-fehér képek hódítanak. Ezek persze szépen elmúlnak. Az én ízlésemhez a hagyományos, színes képek állnak közelebb, persze fekete-fehér képeket is készítek, hisz azok is szépek a maguk nemében. Nincs ezzel baj. Van, hogy vintage, romantikus, bohém, mody az uralkodó stílus. A trendeket követni kell, de nem muszáj alkalmazni. 

A TELJES INTERJÚI ITT OLVASHATÓ! KATTINTS!

 

porte2.jpg

Agárdi Gábor a legjobb beállítást keresi

A bejegyzés trackback címe:

https://kalanyosceremonia.blog.hu/api/trackback/id/tr3818002130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása